Clinica Veterinara Dr. POP - Maramures
Str. I Adamesteanu, nr. 2, Borsa, Maramures

Clinica Veterinara Dr. POP - Maramures
Veterinar Viseu de Sus

Clinica Veterinara Dr. Pop asigura consultatii de medicina generala, operatii chirurgicale de la cele mai simple la cele mai complexe.La cabinetul nostru veterinar credem in pregatirea continua, incercam sa fim la curent cu cele mai noi descoperiri in domeniul tratamentelor, analizelor si tehnicilor chirurgicale. Întrucât motto-ul clinicii este „Întâi stabileşte diagnosticul corect şi apoi tratează!”, se acordă o importanţă deosebită acestui aspect, atât pentru a putea efectua un tratament adecvat, cât şi pentru a putea aprecia cât mai corect prognosticul (şansele de supravieţuire şi recuperare), având drept scop evitarea cheltuielilor inutile de timp, energie şi bani pentru proprietari.

Acest deziderat este realizat în primul rând printr-un consult amănunţit şi complet, existând competenţe speciale pentru fiecare medic veterinar în funcţie de tipul afecţiunii şi specie.În al doilea rând se efectuează investigaţii suplimentare speciale de tipul ecografiei, foarte curând şi al radiografiei, precum şi diverse analize şi examinări la microscop de ultimă generaţie.

1. Tratamente curative:

Boli infecțioase: (parvoviroza, boala lui CARRE - jigodia, hepatita infecţioasă, leptospiroza , tusa de canisă), diverse viroze, boli ale aparatului respirator (rinite, faringite, laringite, bronşite, pneumonii, infecţii urinare si renale, infecţii ale pielii).

Boli parazitare: (febra de capuşă, dermatita alergică produsă de saliva de pureci, diverse forme de râie, demodecia, paraziţii gastrici si intestinali, micozele la nivelul pielii şi mucoaselor, otite, cu etiologie diversă – infecţioasă, micotică si parazitară, dirofilarioza – viermii cardiaci).

Afecțiun ale aparatului locomotor: contuzii, luxaţii , entorse, dureri articulare, şchiopături din diverse cauze.

Boli endocrinologice: diabet zaharat, sindrom cushing , hipotiroidism, hipertiroidism, obezitate.

Boli interne: gastrite, enterite, hepatite, colecistite, boli renale, afecţiuni ale aparatului urinar (cistite, congestii renale, nefrite, glomerulo-nefrite, insuficienţa renală – faza incipientă), proctite.

Boli cardiace: insuficienţă cardiacă congestivă, cardiomiopatie dilatativă, pericardite, valvulopatii, etc.

Afectiuni obstreticale: (ale aparatului genital mascul şi femel: infertilitatea, absenţa libidoului, orhitele, orhiepididimitele, afecţiunile prostatei, metroanexitele, infecţiile uterului (piometru), vulvovaginitele, afecţiuni tumorale ale ovarelor, uterului şi vaginului, monte artificiale.

Boli oncologice (cancer): în funcţie de tipul de tumoră, localizare şi stadiul în care este depistată.

Boli toxicologice (intoxicație): cu oxicumarinice – otravă de şobolani, antigel, organoclorurate, organofosforice, etc.

Intervenții stomatologice: detartraj cu aparat cu ultrasunete – singura metodă capabilă să îndepărteze în totalitate piatra dentară (tartru), extracţii , pulpectomii (scoaterea nervului din dinte1997), plombe cu fotopolimeri (mult mai rezistente decât plombele clasice), lucrări de chirurgie maxilo-facială.

2. Analize medicale:

- teste rapide din sânge sau secreţii nazale şi oculare pentru diagnosticarea unor boli foarte grave;
- Boala lui Carré (jigodia);
- Parvoviroza canină;
- Bruceloza;
- Teste pentru aprecierea vitezei de coagulare a sângelui (utile atât preoperator cât şi pentru diagnosticul intoxicaţiei cu otravă de şobolani);
- Imunodeficienţa felină;
- Leucemia felină;
- Infestaţia cu Hemobartonella la pisică;
- Depistarea febrei de căpuşă la câine cu cele 5 entităţi;
- Leucemia felină;
- Hemoleucogramă;
- Analize de biochimie (glicemie, transaminaze, uree, creatinină, amilază pancreatică, potasemie, calcemie, fosfataza alcalină, colesterol, bilirubină, acid uric, fosfatemie);
- Analize de urină;
- Examene de sânge speciale prin colaborare cu laboratoare din străinătate, - dozări de hormoni tiroidieni, cortizol,etc., teste pentru depistarea alergenilor la câine şi pisică;
- Examene coprologice (de fecale), micotoxicologice, bacteriologice şi parazitologice.

3. Chirurgie - reprezinta de fapt specialitatea casei (a clinicii). Se executa o gama foarte larga de interventii chirurgicale:

- sutura plagi – muscate , taiate , intepate , impuscate;
- operatii pe urechi - othematom , rezectie de conduct auricular extern in otitele cronice refractare la tratament;
Operatii oftalmologice:
entropion , ectropion – afectiuni chirurgicale ale pleoapelor care la unele rase sunt genetice; ulcer cornean perforat, avulsie de glob ocular, chery eyes – hipertrofia glandei anexe a pleoapei a treia, blefarotarsorafii si plagi corneene.

Chirurgia abdominala:

- ovariectomii- sterilizari femele;

- ovariohisterectomii – extirparea in bloc a uterului cu ovarele;

- cezariene;

- operatii pe intestin;

- operatii de estirpare tumori cu localizare abdominala – splina , ovare , vezica urinara , intestin , stomac.

Program: Luni – Vineri: 09:00 – 20:00;

Sambata – Duminica: 12:00 – 14:00.