info@muffyvet.ro
Website:
Cluj Napoca, Strada Maramureșului, Nr. 56, Jud. Cluj

Veterinar Cluj-Napoca

La MuffyVet vă întâmpinăm cu entuziasm şi profesionalism, având ca obiectiv principal sănătatea animalelor de companie. Acestea sunt tratate cu grija şi cu afecţiunea pe care o merită un adevărat membru al familiei dumneavoastră. Cu specializare în comportamentul canin şi felin, Cabinetul Veterinar MuffyVet vă oferă servicii medicale veterinare complete şi de calitate pentru toate categoriile de animale de companie.

In cabinetul nostru veterinar ne tratam pacientii cu acelasi respect si compasiune pe care oamenii se asteapta sa le primeasca in timpul unei vizite medicale. Sanatatea si binele pacientilor nostri, ca si confortul proprietarilor lor  reprezinta principalele noastre griji. Facem totul pentru oferi ingrijiri medicale de cea mai inalta calitate, oferind in acelasi timp proceduri medicale care sunt potrivite exclusiv pentru fiecare pacient in parte. O examinare clinică generală a animalelor de companie, prin metode semiologice, este foarte importantă, alături de datele de anamneză, manopere de inspecție, palpație, percuție, ascultație, termometrare, etc. Toate acestea sunt de o importanță capitală în stabilirea unui diagnostic medical cât mai fidel.

Suntem constienti de importanta legaturii dintre animale si oameni  si consideram ca este obligatia noastra sa intretinem sanatatea animalelor furnizand cele mai bune servicii veterinare. Vrem sa ajutam ca relatia dintre oameni si animale sa fie cat mai indelungata si placuta. Va punem la dispozitie cat mai multe informatii despre probleme frecvente despre care ar trebui sa stiti pentru a proteja prietenii vostri necuvantatori. Oferim servicii veterinare complete pentru animalul dumneavoastră de companie, inclusiv animale exotice.

Misiunea MuffyVet este de a oferi servicii medicale veterinare complete şi de calitate pentru toate categoriile de animale de companie.

- Consultaţii şi consiliere veterinară;
- Elemente de psihologie canină şi felină – comportament animal;