dr.condurache@yahoo.com
.

Veterinar Ardud

Va asteptam pentru a va convinge de promtitudinea serviciilor medicale, de calitatea umana deosebita a medicilor colaboratori si de mediul curat si deosebit de placut in care ne desfasuram activitatea. Situat pe Bd. Blaga Lucian, nr.65, CMVI CONDURACHE Vlad a fost infiintat pentru a intampina nevoile prietenilor nostri necuvantatori. Am ales sa ne dedicam timpul lor, motiv pentru cabinetul nostru deschis non-stop pentru urgente veterinare. Cabinetul nostru iti sta la dispozitie oricand ai nevoie!

Oferim servicii veterinare complete, de la consultatii, pana la analiza si chirurgie veterinara, acoperind competentele necesare pentru ca animalele noastre de companie sa creasca frumos si sanatos. Mare parte din procedurile necesare si recomandate de medicul veterinar curant se efectueaza in cadrul clinicii: dispunem de unlaborator pentru analize veterinare, rezultatele fiind obtinute in cel mai scurt timp. De asemenea, acest cabinet veterinar dispune de un spatiu de internare pentru animale , putem asigura atat raspunsul prompt la urgente veterinare si transportul pacientilor, dar si consultatii veterinare la domiciliu. De curând a intrat în dotarea cabinetului un aparat de anestezie generala cu gaz și un monitor de funcții vitale. Aceasta este cea mai sigura anestezie la ora actuala, aparatul fiind similar cu cel folosit în medicina omului. Vă așteptăm la cabinet pentru servicii de cea mai înaltă calitate.

In portofoliul nostru veti gasi:

- Consultatii;
- Tratamente;
- Vaccinari si deparazitari;
- Interventii chirurgicale;
- Cosmetica canina;
- Identificare prin microcip;
- Realizare pasapoarte internationale si carnete de sanatate;
- Consultanta nutritionala si hrana de dieta.

PROGRAM:

Luni - Vineri 10:00 - 18:00;